Fraierul de client sunt eu

Exact asa cum spune titlul, fac „un experiment pentru a afla cat de fraier pot sa fiu 🙂

In urma cu cateva luni de zile m-am mutat cu abonamentul de telefonie mobila de la Vodafone la Telekom, pentru ca ma saturasem sa platesc mai mult de 20 de euro pe un abonament RED si sa primesc 500 MB de net. Ma saturasem sa fiu tratat cu fundul de toata lumea, cu toate ca eram un client vechi de peste 10 ani (nu mi-au facut nicio contraoferta).

voyo-mama-telekom

Toate bune si frumoase, cei de la Telekom m-au primit cu bratele deschise, mi-au dat telefon „la oferta”, ba chiar si un discount pentru portare. Dar dupa ce am devenit client cu acte in regula am inceput sa inteleg cat de prost sta Telekom (ex. Cosmote) la capitolul suport si ca povestile ce le auzisem pana in momentul portarii nu erau de fapt povesti iar cei de la Telekom au pastrat „The Legacy” 🙂

Probleme intalnite pe parcurs

  • De la bun inceput m-au purtat prin magazine si nimeni nu a reusit sa imi explice concret cum se poate face o portare sau care sunt pasii necesari si cu cine trebuie sa vorbesc
  • Mi-au gresit numele in contract/my account si nimeni nu ma poate ajuta cu schimbarea lui, asa ca mai nou ma cheama Catalin iar Telekom nu mi-a dat niciun miel de Paste 🙂
  • Mi-a luat 2 luni ca sa reusesc sa fac sa mearga impreuna cu cei de la suport, Telekom TV pe mobile
  • Am tot facut sesizari pe partea de semnal in casa si de fiecare data au zis ca se rezolva sau ca au rezolvat si bineinteles ca inca stau cu 1-2 liniute, iar uneori nu pot primi apeluri. Dar look at the bright side … am 4G in casa 🙂

Cireasa de pe tort

Avand in vedere ca la Vodafone aveam abonament Voyo (da, eu sunt unul din fraierii care platesc pentru servicii gen Voyo, HBO Go, Steam Games, Zonga si multe altele), am decis sa continui traditia incercand sa fac acelasi lucru la Telekom (pentru o mica reducere la pret), numai ca aici a inceput povestea frumoasa si interminabila a pisicii aruncate peste gard din curte in curte.

Partea proasta si care ma face sa pic de fraier este ca eu platesc pentru serviciul respectiv de cateva luni de zile iar acesta nu merge, pentru ca ei sunt incapabili sa discute cu cei de la Voyo pentru rezolvarea unei probleme de „duplicate account” (atat am reusit sa inteleg din multiplele discutii purtate la telefon) iar eu nu am chef sa imi fac alta adresa de mail doar pentru simplul motiv ca ei nu sunt in stare sa isi rezolve problemele 🙂

Si da, ma consider extrem de fraier pentru ca nu am depus o plangere la ANPC si am tot amanat acest lucru din lipsa de chef si timp. Dar am inceput sa ma cam satur, iar mama chiar isi doreste contul de Voyo inapoi 🙂 iar eu vreau sa aflu cat de mult inseamna prea mult.

Asa ca va rog sa dati mai departe acest articol, poate in final ajunge la cineva capabil sa ma ajute.

Va multumesc!

Un comentariu la „Fraierul de client sunt eu”

  1. Asa e, Telekom sta foarte prost la capitolul suport. Si eu am avut probleme. Sa stii ca referitor la semnal, nu stiu daca ai observat dar de fiecare data cand te muti intr-o noua retea, o luna-doua ai probleme cu semnalul, indiferent de retea. Asa am patit si la Orange, Vodafone si Telekom.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.