Ambasador Webstock 2013

In ultimii ani nu imi aduc aminte sa fii pierdut vreo editie a celei mai importante conferinte dedicate social media din Romania si se pare ca nici anul acesta nu o sa lipsesc de la eveniment, pentru ca in urma cu cateva ore am primit email-ul ce ma anunta oficial ca am fost ales Ambassador Webstock 2013 (impreuna cu o invitatie pentru editia din 2014).

Webstock 2013

In plus, am posibilitatea de a invita inca o persoana care „trebuie sa activeze in domeniul comunicarii, marketing, PR sau sa fie blogger” si care trebuie sa fie implicata si pasionata de domeniu. Inca ma gandesc cine …

Cea de-a sasea editie Webstock ce va avea loc pe 27 septembrie 2013 in cadrul JW Marriott Grand Hotel Bucharest este un eveniment organizat de Evensys in colaborare cu Vodafone, partenerul principal al evenimentului si are ca sustinatori companii mari precum LG, Staropramen, Bitdefender si HP. Iar anul acesta pe langa accesul standard pe baza invitatiilor pentru oamenii din agentii si companii a aparut si acest concept nou de „ambasador al evenimentului”, rol pentru care poate aplica orice persoana activa in social media cu referinte (blog, conturi de Facebook si Twitter).

Sincer ma bucur nespus de mult ca am ocazia sa particip si sa scriu in acelasi timp despre Webstock-ul de anul acesta, mai ales acum cand nu mai fac parte de ceva vreme din segmentul de publishing si nu mai am contact atat de des cu partea de proiecte si campanii creative. Oricum nu as putea rata niciodata ocazia de a participa la un eveniment organizat de Cristian Manafu pe orice tema legata de mediul online (am sa fiu prezent inclusiv pe 24 septembrie in cadrul SmartWeb Conference 2013).

Proiectele si campaniile pot fi inscrise gratuit pana cel tarziu astazi ora 17:00, intr-una din cele 12 categorii puse la dispozitie, iar mai multe detalii despre inscriere puteti gasi aici.

CONDITII DE PARTICIPARE

In competitie pot participa doar proiectele care nu au participat in cadrul editiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie.

STRUCTURA WEBSTOCK 2013

In prima parte a zilei, Webstock include doua sesiuni de conferinte, unde oameni care au dezvoltat proiecte inedite, au avut idei inovative si realizari semnificative, le vor prezenta participantilor experiente personale de succes.

Dupa-amiaza, se vor desfasura in paralel trei micro-evenimente specializate, Blogging, Communication si Mobile, care vor dezvalui insight-urile celor mai bune studii de caz, cele mai noi tendinte in domeniu si tactici eficiente in promovarea prin intermediul mai multor platforme de comunicare.

Dupa gala de premiere Webstock Awards, participantii sunt invitati la petrecerea organizata de Staropramen cu ocazia evenimentului.

Pentru alte noutati legate de Webstock: Site Oficial, Twitter, Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.